2011-03-21

Listigt

Längesedan jag bloggade nu, så jag stjäl Catarina Hellströms lista, för att komma igång igen.



1. Din mobiltelefon:
iPhone 3G S
2. Din äkta hälft:
Arbetar på det...;)
3. Ditt hår:
Just nu kort
6. Det bästa du vet:
Min relation till Jesus, musik, barn, kramar
7. Din dröm inatt:
Kommer inte ihåg
8. Din dröm/ditt mål:
Att få bli det jag tänkt ska vara, arbeta med musik i olika former
9. Rummet du är i:
Mitt internatrum
10. Din hobby:
Musik, läsa böcker, resa
11. Din skräck:
Råttor
12. Vill du vara om 6 år:
Gift och ha åtminstone ett barn
13. Var du igår kväll:
Kom hem från Sorsele vid 16tiden, umgåtts
14. Vad du inte är:
Grönsaksälskare
15. En sak du önskar dig:
En hund
16. Var du växte upp:
I Ljusne, Söderhamns kommun
17. Det sista du gjorde:
Fikade
18. Dina kläder:
Stundom värdelösa, då sömmen går sönder i alla byxor
19. Din TV:
Min dataskärm just nu
20. Ditt husdjur:
Dammråttor
21. Ditt humör:
Glad
22. Saknar du någon:
Ja
23. Din bil:
I framtiden en gul WW Beetle, med registreringsskylt där det står LEEKEN
24. Något du inte har på dig:
Stringtrosor
25. Favoritaffär:
Bokhandlar
26. Din sommar:
Förhoppningsvis jobbar jag som kantor ett tag under sommarn i här i Storuman.
27. Älskar någon:
Många! Är en människoälskande person
28. Favoritfärg:
Röd (Undantaget bubblan som skulle vara gul ;))
29. När skrattade du senast:
Varje dag, senast för nån stund sedan
30. När grät du senast:
Tror det var när jag såg sista avsnittet av Klass 9A. Fantastiskt vad de är duktig eleverna när de får rätt undervisning och motivation!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen! kul att läsa! =) Din skräck är råttor, men dina husdjur är dammråttor! ;) hahaha.. Klart bubblan din ska va gul ! Snart sitter du nog och kuskar runt i en ! hm... var ska ditt stagepiano rymmas då? ;) du... va rädd om dig! Kramiz /Annika

    SvaraRadera
  2. Hej Andreas .. såg i det andra inlägget att du kan läsa "anonym" Hur gör man annars?
    No comments i den kanske inte bloggar funkar så , datanörden jag :)
    Bra lista du skrivit* Fint att komma ihåg att du växte upp i Ljusne, o glöm inte Myrbacka.:)
    Hälsningar från spindelfobikvinnan Eva /Ljusne

    SvaraRadera
  3. Hallåååå vännen! =) Väntar med spänning på ett nytt inlägg från dig här i din blogg !! =) Hoppas allt är väl! Må så gott! Kram

    SvaraRadera