2012-12-22

Award!


Jag fick en  utmaning av Annika för några veckor sedan, att besvara några frågor. Kan vara en hjälp för mig som har för vana att uppdatera bloggen var tredje månad. :) 

Vad gör dej glad på en måndag?
När jag återigen vaknar förväntansfull inför en ny vecka!

Vad driver dej att skriva i din blogg varje dag?
Då ska det hända mycket! :)

Vart skulle du vilja bo om du fick välja fritt?
Svårt att svara på. Ibland funderar jag på att prova på att bo söderut, men samtidigt så trivs jag så pass bra i Norrland. Någonstans i Norrland får nog bli svaret på den frågan för tillfället. :) 

Stad eller landsbygd?
Landsbygd! Men gärna med närhet till stan. 

Vilken är din största tillgång enligt dej själv?
Har mycket kärlek inom mig, som jag försöker få ut. Kärlek är det viktigaste av allt, så jag ser det som en fin egenskap. :) 

Vad tror du dina vänner skulle säga är din största tillgång?
Glädje- och kärleksspridare. 
Favoritmat?
Om vi snackar hemlagat: Lassagne, pajer, älgkött, korv i alla former. Är allätare förutom när det kommer till ägg. 

Har du någon känd person som inspirerar dej?
Musikaliskt: Benny Andersson, Per-Erik Hallin, David Foster

Vart vill du resa på din nästa semester?
Rom, Paris, London eller Wien. 

Vilken är din favoritkaka?
Allt med choklad! Men gillar vanligt hederliga bondkakor också. 

Vad är lyx för dej?
Massage, kunna ha råd att unna sig extra fin mat ibland. Vara omgiven av vänner som älskar en. 

Nu är det dags att skicka awarden vidare till fler....

Jag väljer: Maine, och Ellen!



2 kommentarer:

  1. =D Du är underbar. Tur jag läser här ibland. Nu fick jag en anledning att uppdatera min egen sida.
    Vad bra "kompanjon" du var idag till Fias fina sång. Du hör ihop med oss på nå vis. Vi bor kanske inte så nära stan men du får gärna flytta hit ändå ;)
    Blessings!
    /Maine

    SvaraRadera
  2. Men tack Maine! <3 Ibland är jag glömsk och glömmer bort denna blogg. Men nu upptäckte jag ett mail om att du skrivit!
    Det var jätteroligt att vara "hemma" i Storuman igen, för så känns det delvis :). Jätteroligt att spela åt Fia med :). Jag känner det själv, att jag hör ihop med er. :)
    Vi får se vart Herren leder!
    Ha en jättefin forsättning på veckan!

    Kramar och välsignelser!

    SvaraRadera